.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد انفرادی از مرز مهران ممنوع

فرماندار مهران گفت: تردد زوار در مرز بین‌المللی مهران جریان دارد.
به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الله نصیری‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اکنون مرز بین‌المللی مهران در بخش صادرات کالا و ترانزیت سوخت به واسطه برگزاری آیین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا در کشور تعطیل است.
 
وی ادامه داد: با توجه به توافقات به عمل آمده با مقامات عراقی، فعالیت اقتصادی و تجاری بازارچه مرزی مهران به مناسبت برپایی آیین‌های عزاداری از روز گذشته چهارشنبه 21 آبان‌ ماه به مدت سه روز متوقف شده است.
 
وی افزود: البته کار تردد زوار برقرار بوده و تنها مراودات تجاری مرز بین‌المللی مهران در مدت مذکور به طور موقت تعطیل شده است.
 
این مسئول اضافه کرد: تعطیلی صدور کالا در مرز بین‌المللی مهران از روز گذشته چهارشنبه 21 آبان ماه ماه آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
 
نصیری‌پور تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با مسئولان عراقی مراودات تجاری مرز بین‌المللی مهران از هفته آینده فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت.  
 
فرماندار مهران گفت: تجار دو کشور می‌توانند از شنبه هفته آتی بار دیگر فعالیت‌های تجاری خود را بر اساس روال گذشته شروع کنند.
 
وی ادامه داد: مرز بین‌المللی مهران به واسطه مشترکات فرهنگی و مذهبی مردم ساکن در دو طرف مرز ایران و عراق و همچنین نزدیکی به مرکز عراق از امنیت مطلوبی برخوردار است.
 
نصیری‌پور ضافه کرد: این موقعیت استقبال تجار و زوار دو کشور ایران اسلامی و عراق را برای تردد در خروجی بین‌المللی مهران را دو چندان کرده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.